CREEM EL NOSTRE JOC DE TAULA
Aquesta és una proposta que combina les metodologies de l’aprenentatge per projectes i l’aprenentatge basat en el joc, en el que l’alumnat dissenya el seu propi joc de taula en grup mentre posa en pràctica diverses habilitats i coneixements de forma transversal.
Durant aquest procés, a més de tenir com a resultat un joc de taula únic, cada grup tindrà l'oportunitat d'experimentar el procés de creació d'aquest joc. Aquesta metodologia d'aprenentatge per projectes ens permet desenvolupar habilitats d'emprenedoria i aprofundiment sobre la temàtica triada (proposem els ODS).
Ens ajustem als objectius i les necessitats plantejades per l'equip docent, però fem especial èmfasi en diversos aspectes que considerem molt importants en el desenvolupament dels i les joves; L'ús de la llengua catalana en espais d'oci / La inclusió i la perspectiva de gènere / L'esperit crític i consciència social / El treball en equip i la cooperació.



